Ist eigentlich bekannt, dass die 70er Variante aufgrund meiner Aktivitäten mit NET und der sehr guten Resonanz hier im Forum dann als Option aufgenommen wurde?
Ist doch schön, dass man gemeinsam etwas bewegt .
Good-Win Racing hat das in Prinzip auch schon ganz im Anfang (nachdem die viel getestet haben) mitgeteilt:
OHLINS for ND - Page 3 - MX-5 Miata Forum
"We have track tested and autocrossed just about every combo of springs on the ND Ohlins you can think of, 9/6 at Laguna Seca, 7/4 at Streets of Willow Springs, have run as much as 11/7, currently 9/8 with upgraded front sway and no rear sway. [Blockierte Grafik: https://forum.miata.net/vb/images/smilies/eek.gif]
Lots of ways to do it and make it work. The 9k/4kg on otherwise stock car doesn't rotate enough for me, too much understeer, my guess is you will end up wanting 5kg rear...but could also upgrade rear sway. Lots of room for subjective preference in balance choice, first 24 kits in the USA are coming are:
Street 7/4
Race 10/6
__________________
Brian Goodwin
Good-Win Racing [Blockierte Grafik: https://forum.miata.net/vb/images/smilies/smile.gif]
www.good-win-racing.com"
Und das Vorteil mit Ohlins ist, dass man fast jeder Kombination machen / bestellen kannst (edit: ohne TUV, in USA and NL kein Problem......):
| 65mm ID / 200mm Lenght / (N/mm
|
48010-07
| Spring 65/200/40
|
48010-11
| Spring 65/200/50
|
48010-15
| Spring 65/200/60
|
48010-19
| Spring 65/200/70
|
48010-23
| Spring 65/200/80
|
48010-27
| Spring 65/200/90
|
48010-31
| Spring 65/200/100
|
48010-35
| Spring 65/200/110
|
48010-39
| Spring 65/200/120
|
48010-47
| Spring 65/200/140
|
48010-55
| Spring 65/200/160
|
48010-67
| Spring 65/200/190
|